Producenci
Pytania i odpowiedzi

 

  • Wybierz z menu produkt, który Cię interesuje lub wpisz w wyszukiwarkę "słowa kluczowe", aby znaleźć produkt
  • Kliknij w wybrane zdjęcie, a otworzy się strona produktu.
  • Jeśli są wymagana warianty wybierz je.
  • Kliknij "Do koszyka" i wypełnij formularz zamówienia.
Formy płatności różnią się od rodzaju wybranych produktów. W naszym sklepie możesz zapłacić za pobraniem, przelewem online, forma płatności elektronicznej obsługiwana przez: Przelewy24.pl, płatność gotówką w kwiaciarni stacjonarnej. Pamiętaj jednak, że nie przy każdym produkcie dostępna będzie każda opcja.
Opcja zapłaty przy odbiorze jest możliwa tylko przy produktach z kategorii ceramika oraz świece. Niestety nie możemy zapewnić takiej formy płatności przy obrazach na płótnie (wzór drukowany na zamówienie), misiach hand made (szyte na zamówienie) oraz roślinach. 
Czas realizacji jeśli produkt jest dostępny na magazynie to 24-48 godz. Jeśli produkt nie jest dostępny na magazynie to przewidywany czas to 2-10 dni robocze 

Jeśli otrzymałeś uszkodzoną przesyłkę, skontaktuj się z nami oraz sporządź protokół z kurierem. 

Oczywiście, istnieje taka możliwość, masz na to 14 dni jeśli paczka jest nieuszkodzona i zapakowana. Uwaga! Dotyczy to tylko produktów z kategorii ceramika, obraz na płótnie, świece, misie handmade

Oczywiście, aby wprowadzić więcej zmian, opisz je dokładnie w komentarzu do zamówienia. Po jego otrzymaniu Sprzedawca skontaktuje się z Tobą, aby ustalić szczegóły zamówienia. Koszt takiej usługi jest ustalany indywidualnie.

Przekazane nam przez klienta dane osobowe są chronione w sposób uniemożliwiający dostęp do nich osób trzecich.

Jeśli masz pytanie odnośnie swojego zamówienia, a nie znalazłeś na nie odpowiedzi lub po prostu chciałbyś zasięgnąć opinii i porady konsultanta, skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo.

Na każdym etapie realizacji twojego zamówienia będziesz przez nas informowany na bieżąco drogą mailową. Służą do tego statusy zamówień:

  • złożone - zamówienie zostało poprawnie złożone;
  • opłacone - przedpłata na koncie floreso.pl została zaksięgowana;
  • w realizacji - zlecenie trafiło do Sprzedawcy i jest realizowane;
  • wysłane - Twoja paczka została przekazana kurierowi. Wraz z informacją o wysyłce dostaniesz również e-mail z numerem listu przewozowego, abyś mógł śledzić swoją przesyłkę aż do momentu jej otrzymania.

Kolory zdjęcia widziane na ekranie mogą różnić się nieznacznie od rzeczywistych kolorów na wydruku. Różnice te mogą wynikać z indywidualnych ustawień Twojego monitora.

 

Jak najszybciej skontaktuj się ze Sprzedawcą, pisząc na adres: sklep@floreso.pl Postaramy się, aby tak szybko, jak to tylko możliwe, Twoje zamówienie zostało uzupełnione lub wykonane ponownie.

Oczywiście, wystarczy zapisać się do newslettera Floreso. Co jakiś czas będą pojawiać się kupony rabatowe. 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl